Sunday, June 19, 2011

Fully composed song.

外面下的雨
提醒了我爱你
看着那一点一滴
都带着你的消息

望外那天空
吹着刺骨冷风
我闭眼紧握双手
却抓不住一丝温柔

你是否还记得
街角咖啡厅的温热
窗外人群似你乱杂的心情
你我的思绪无焦距肆意飘零

望外那天空
吹着刺骨冷风
我闭眼紧握双手
却抓不住一丝温柔

你是否还记得
街角咖啡厅的温热
窗外人群似你乱杂的心情
你我的思绪无焦距肆意飘零

不在渴望以往的温柔
从此放手让你自由
只恨脑海里的甜蜜憧憬
是废墟 是背弃 是触景伤情

你是否还记得
街角咖啡厅的温热
窗外人群似你乱杂的心情
你我的思绪无焦距肆意飘零

_____

Ohce ka!

No comments:

Post a Comment

Done this, done that, yet?

It's 2.57am Tuesday and my mind is still freaking thinking about work and whether my somewhat happy-go-lucky colleague is following up c...